Voluntaris de ”la Caixa” comparteixen una jornada d’esport i emoció amb més de 4.000 infants en situació de vulnerabilitat

08.06.13

Trenta-quatre associacions de voluntaris de ”la Caixa” de tot Espanya han organitzat una jornada ludicoesportiva amb motiu del Dia del Voluntari de ”la Caixa”.

Es tracta d'una acció conjunta en la qual, en total, han col·laborat prop de 700 voluntaris de ”la Caixa”, s'ha actuat a 31 ciutats i en la qual han participat més de 4.000 infants en risc d'exclusió social.

L'objectiu de la trobada, en aquest període de difícil conjuntura econòmica, és sumar esforços entre tots els empleats voluntaris, els seus familiars i jubilats de l'entitat, juntament amb les entitats socials que ja col·laboren amb la fundació a través del programa CaixaProinfància de l'Obra Social ”la Caixa”, que treballa per evitar l'exclusió social de menors en situació de vulnerabilitat.

La jornada es duu a terme amb la voluntat que la col·laboració entre les associacions de voluntaris i les entitats socials que actuen a CaixaProinfància es consolidi i perduri en el temps.