El Club de Roma obre seu a Barcelona i s’instal·la al Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa”

17.04.13

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el secretari general del Club de Roma, Ian Johnson, han presentat avui al Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa” la primera seu a Barcelona del grup internacional d’experts.

La ubicació escollida és el Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa”, que l’entitat va inaugurar el mes d’octubre passat amb l’objectiu de convertir-lo en un referent intel·lectual per al món acadèmic i professional, en un centre estendard en el seu compromís amb la sostenibilitat econòmica, social i mediambiental.

Fundat el 1968 per Aurelio Peccei a Roma, el Club de Roma és una influent organització no governamental i no lucrativa d’àmbit internacional formada per científics, economistes, homes de negoci, alts funcionaris i mandataris internacionals dels cinc continents que analitzen i investiguen el progrés de la humanitat des de la idea que cada ésser humà pot contribuir a millorar les nostres societats.