L’Associació de Voluntaris de ”la Caixa” recull a tot Espanya més de 4.800 tones de menjar per als Bancs d’Aliments

10.01.13

”la Caixa” ha implicat a tots els seus empleats i clients en la recollida d’aliments bàsics a favor de les persones més necessitades. L’Associació de Voluntaris de ”la Caixa” té 4.584 treballadors de l’entitat compromesos en la realització de les tasques solidàries.

La iniciativa, emmarcada en el programa de Voluntariat de l’Obra Social ”la Caixa”, ha permès recollir a les oficines de totes les províncies d'Espanya 4.821 tones d'aliments que s'han entregat als Bancs d'Aliments i que superen amb escreix les 1.375 tones que es van recaptar l'any passat.

Gràcies als nous canals de recaptació incorporats aquest any, s’han obtingut 18.000 quilos de menjar via SMS i més de 285.000 quilos a través de Facebook, fent 1 clic a «M’agrada» a la pàgina