La Obra Social ”la Caixa” y el Departamento de Bienestar Social y Familia dan un nuevo impulso al envejecimiento activo y saludable de las personas mayores

06.07.12

L'Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya han acordat aquest matí potenciar la tasca de promoció de l'envelliment actiu de la gent gran de Catalunya.

L'objectiu del conveni és millorar el benestar d'aquest col·lectiu a través del foment de la participació social i d'hàbits saludables, en el marc del projecte gent3.0

El compromís que han signat avui ambdues institucions suposa un pas més en la col·laboració que mantenen des de 1997 i que fins al moment ha permès dur a terme un ampli programa d'activitats en 43 casals de gent gran conveniats entre ambdues institucions i en 60 esplais propis de l'Obra Social ”la Caixa” del que s'han beneficiat més d'un milió de persones grans d'arreu de Catalunya.

Aquest  any el programa que desenvolupen l'Obra Social ”la Caixa” i  la Generalitat de Catalunya prioritzarà projectes que contribueixen a situar la gent gran en la societat com a protagonistes en un context de creixent envelliment i difícil conjuntura econòmica.

Etiquetes