Voluntaris de ”la Caixa” organitzen arreu d’Espanya una jornada de futbol amb 2.300 infants en situació de vulnerabilitat

16.06.12

27 associacions de voluntaris de ”la Caixa” d'arreu d'Espanya han organitzat una jornada de futbol en 27 ciutats de tot el país amb motiu del Dia del Voluntari de ”la Caixa”, en el qual els protagonistes han estat nens i nenes en situació de vulnerabilitat.

Es tracta d'una acció conjunta en la qual, en total, han col·laborat 27 associacions i 1.000 voluntaris de ”la Caixa” i hi han participat 2.300 infants en risc d'exclusió social.

L'objectiu de la trobada, en aquest període de difícil conjuntura econòmica, és sumar esforços entre tots els empleats voluntaris, els seus familiars i els jubilats de l'entitat, juntament amb les entitats socials que ja col·laboren amb la Fundació mitjançant el programa CaixaProinfància de l'Obra Social ”la Caixa”, que treballa per evitar l'exclusió social de menors en situació de vulnerabilitat.

La jornada es duu a terme amb la voluntat que la col·laboració entre les associacions de voluntaris i les entitats socials que actuen a CaixaProinfància es consolidi i perduri en el temps.