L’Obra Social “la Caixa” i la Fundació Banc dels Aliments impulsen conjuntament el Gran Recapte d’Aliments a Catalunya

31.10.11

Isidre Fainé, president de “la Caixa” i de la Fundació “la Caixa”, i Antoni Sansalvadó, president de la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, han acordat unir esforços en la recollida d’aliments d’aquest hivern per contribuir a pal·liar les necessitats dels col·lectius més vulnerables.

Ambdues institucions, capdavanteres en la recollida de queviures dels darrers anys, s’han fixat com a objectiu arribar a les 800 tones d’aliments durant una campanya que es durà a terme a tot Catalunya la setmana del 21 al 26 de novembre.

L’Obra Social “la Caixa”, que destinarà 90.000 euros per assolir la quantitat d'aliments fixada, també instal·larà 116 punts de recollida a Catalunya. A més, promourà la iniciativa entre els seus clients i empleats habilitant els seus canals electrònics perquè hi puguin fer aportacions econòmiques i també coordinarà els voluntaris de “la Caixa” per col·laborar en les tasques de recapte.