L’Obra Social ”la Caixa” presenta al Centre Penitenciari de València el projecte CiberCaixa Solidària

València

30.06.10

L'Obra Social ”la Caixa” engega al País Valencià un projecte adreçat a l'ensenyament d'informàtica als interns dels centres penitenciaris espanyols a través de la gent gran.

Des del mes de març, 9 persones grans, membres de l'Asociación de Voluntarios de Informática Mayores de la Comunidad Valenciana (AVIM-CV), ensenyen noves tecnologies a 36 joves interns del Centre Penitenciari de València.

Complementant aquesta iniciativa, la Fundació ”la Caixa” impulsa el programa Informàtica i comunicació al centre penitenciari, adreçat a gent gran en reclusió i impartit per professionals. Ja hi han participat 32 interns.

Durant la fase pilot, aquest projecte formatiu, educatiu i ocupacional ha resultat un èxit entre els usuaris, i ha registrat un nivell d'interès notable entre els interns. Com a conseqüència d'això, l'Obra Social ”la Caixa” i el Ministeri de l'Interior han estès el programa a més centres penitenciaris espanyols.

Etiquetes