Presentació del projecte «XICS Carmel i Entorn», el primer a la ciutat de Barcelona

18.05.10

La Fundació FC Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i l'Obra Social ”la Caixa” signen un conveni de col·laboració per impulsar aquest primer centre a la ciutat de la Xarxa Internacional de Centres Solidaris per a l'Educació i l'Esport.

Al XICS Carmel i Entorn, 80 nois i noies, entre 10 i 16 anys, en situació de vulnerabilitat o risc d'exclusió social, del barri del Carmel i entorns, es podran beneficiar dels serveis d'aquest nou centre.

Alumnat de formació professional de la ciutat podran fer pràctiques al "XICS Carmel i Entorn".

La Fundació FC Barcelona impulsa tretze XICS a tot el món, amb presència actualment a 10 països i 4 continents.