L’Obra Social ”la Caixa” i les universitats públiques catalanes impulsen RecerCaixa amb una inversió de 9 milions fins el 2014

14.12.09

L'entitat financera posa en marxa un nou programa d'ajudes a la recerca tant per donar suport als científics que investiguen a les universitats i centres catalans com per atreure investigadors d'arreu donant suport als projectes més innovadors.

L'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) s'encarregarà del desplegament i difusió d'aquest programa, que estarà dirigit per l'exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) Lluís Ferrer.

La finalitat de RecerCaixa és propiciar un salt endavant en la qualitat i la magnitud de la recerca a Catalunya i, alhora, millorar la qualitat de vida de les persones, així com la competència econòmica i tecnològica de la societat catalana.