La Fundació ”la Caixa” recolça 130 projectes per a la integració sociolaboral d’aquestes persones discapacitades

08.02.05

La Fundació ”la Caixa” destina, a través de les Convocatòries en Iniciatives Socials, més de 2,9 milions d'euros a 130 projectes relacionats amb la integració sociolaboral de persones amb discapacitat física, psíquica, mental o sensorial. Els projectes seleccionats coincideixen en assenyalar l'ocupació laboral com el factor fonamental per a la integració social d'aquests persones discapacitades. Dels 130 projectes triats en aquesta convocatòria, 37 corresponen a Catalunya. La resta es reparteix per les diferents comunitats autònomes: Andalusia (26), Comunitat de Madrid (12), Castella i Lleó (9), Comunitat Valenciana (8), Galícia (8), Castella la Manxa (5), Aragó (4), Canàries (4), Extremadura (4), Illes Balears (3), Euskadi (2), La Rioja (2), Múrcia (2), Navarra (2), Astúries (1) i Cantàbria (1)Més informació: www.fundacio.lacaixa.es