Quins efectes té el confinament en la salut mental i cerebral?

12.05.20

El centre de recerca de la Fundació Pasqual Maragall, el Barcelonaβeta Brain Research Center (BBRC), amb l’impuls de la Fundació ”la Caixa”, inicia un estudi per avaluar els efectes del confinament durant la pandèmia de la COVID-19 en la salut mental i cerebral.

La investigació està dirigida a les més de 2.500 persones cognitivament sanes que participen als projectes de recerca de prevenció de la malaltia d’Alzheimer del BBRC, com l’Estudi Alfa.

Els participants hauran de respondre diferents qüestionaris online en dos períodes diferents: durant el confinament, i 18-24 mesos després.

L’estudi analitzarà l’impacte de l’aïllament social en quatre grans àmbits: la salut mental, l’estil i la qualitat de vida, la salut cerebral, i l’impacte sobre les dones, especialment les cuidadores.

Etiquetes