L’Obra Social ”la Caixa” destina aquest any 2,3 milions d’euros a projectes que fomenten la convivència ciutadana intercultural, l’èxit escolar i la igualtat d’oportunitats

22.10.18

Prop de 65.000 persones es beneficiaran directament d’aquests ajuts que pretenen promoure la cohesió i participació social, la prevenció de la violència i les addiccions i la promoció d’hàbits saludables.

La convocatòria d’Interculturalitat i Acció Social 2018 ha avaluat 458 projectes a tot l’Estat dels quals 91 han estat seleccionats, i contemplen la participació de gairebé 500 professionals i prop de 1.800 voluntaris.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha assenyalat que l’objectiu d’aquesta convocatòria és contribuir en la construcció d’una societat més justa i socialment cohesionada.