La Fundació Bancària ”la Caixa” posa en valor el seu compromís amb més d’11 milions de beneficiaris

29.12.17

La Fundació Bancària ”la Caixa” tanca l'any llençant una campanya de comunicació que fa un recorregut pel seu compromís social amb el desenvolupament i benestar de les persones a totes les comunitats. L'entitat tanca aquest 2017 havent promogut prop de 50.000 iniciatives socials de les quals s'han beneficiat més d'11 milions de persones.

El 2018, la Fundació Bancària ”la Caixa” augmentarà el pressupost fins a 520 milions d'euros, el 60 % dels quals es destinarà a programes socials amb vocació transformadora i adreçats a lluitar contra la pobresa infantil, fomentar l'ocupació entre col·lectius en risc d'exclusió o atendre persones al final de la vida, entre altres línies d'actuació.

«El fundador de ”la Caixa”, Francesc Moragas, ens va mostrar fa més de 100 anys que hem de ser allà on hi hagi algú que ens necessiti. Aquest compromís ens ha impulsat a estendre els nostres programes socials per tot el territori i a ser la primera fundació d'Espanya i una de les més importants del món. Cada comunitat, cada barri, cada municipi, cada ciutat i cada entorn rural mereixen la nostra atenció. Cada territori i cada persona, especialment les més vulnerables», explica el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.