L’Obra Social ”la Caixa” destina prop de 3 milions d’euros a 126 projectes de tot l’Estat de lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social

30.06.17

El desenvolupament integral i la igualtat d'oportunitats de persones en situació de pobresa i vulnerabilitat social és l'objectiu d'aquest programa de l'Obra Social ”la Caixa”, que concedeix ajudes a projectes d'entitats socials d'arreu de l'Estat.

La convocatòria de Lluita contra la pobresa infantil i l'exclusió social s'emmarca en el Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, que destinarà enguany més de 19,8 milions d'euros a projectes de tot l'Estat.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha volgut expressar el seu agraïment a totes les persones i entitats que han participat en aquesta convocatòria: "l'entrega i l'entusiasme amb què treballen a diari per fer una societat més justa els fa absolutament imprescindibles".