”la Caixa” reforça l’Obra Social a la Comunitat Valenciana i eleva el seu pressupost a 28 milions d’euros el 2017

València

31.03.17

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a València un acord marc que recull la col·laboració entre ambdues institucions en matèria d'acció social i cultural per a l'any 2017.

”la Caixa” destinarà 28 milions d'euros anuals al desenvolupament de programes i activitats d'Obra Social. Això suposa un augment gradual de la inversió en els últims cinc anys, des dels 21 milions del 2013.

Amb aquest acord, l'entitat intensifica el seu compromís amb la Comunitat Valenciana i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra l'exclusió i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits.

Les dues institucions rubriquen en el conveni la seva voluntat decidida d'establir un nou CaixaForum a l'edifici Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Segons ha explicat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, «amb la signatura d'aquest acord de col·laboració fem patent la nostra implicació creixent amb aquesta comunitat, per la qual apostem decididament. El nostre objectiu és contribuir a la millora del benestar dels valencians, juntament amb la Generalitat, en especial de les persones en situació de vulnerabilitat».