Més de 10.000 empleats de CaixaBank i de la Fundació Bancària “la Caixa” es mobilitzen com a voluntaris en la Setmana Social

10.02.17

En el marc d'aquesta iniciativa solidària pionera, els empleats participaran com a voluntaris en més de 5.000 activitats d'1.500 entitats socials locals de tota Espanya vinculades a l'Obra Social

Les propostes de voluntariat inclouen el suport a persones en situació de vulnerabilitat, l'acompanyament a nens i persones grans i el foment de la cultura i el respecte al medi ambient.

Al 2016, CaixaBank i la Fundació Bancària ”la Caixa” han impulsat 13.000 projectes locals a través de la partida d'Obra Social que es canalitza a través de les oficines del banc. A l'any 2016, la dotació va ascendir a 44,3 milions d'euros.