Telefónica i ”la Caixa” s’alien per impulsar l’Educació Digital dels infants en països emergents

14.07.16

El Projecte ProFutur, inspirat pel papa Francesc, impulsarà l'educació i la formació d'infants, joves i persones pertanyents als sectors més desafavorits, per ajudar la generació d'igualtat d'oportunitats a través de la formació digital.

Després de la implantació d'un primer projecte pilot educatiu a Angola, la Fundació ProFutur desplegarà operacions en altres països de l'Àfrica subsahariana, l'Amèrica Llatina i Àsia.

Per al seu desplegament, la Fundació ProFutur preveu la signatura d'acords amb els agents -privats, públics i del tercer sector - més rellevants de l'àmbit de la cooperació internacional.

És prevista la implantació d'una aula mòbil digital que inclourà equipament i programari, formació a docents en l'ús de les tecnologies de la informació i l'accessibilitat dels continguts i la plataforma.