El president Puigdemont, l’Obra Social ”la Caixa”, el FC Barcelona i la Fundació Rosa Oriol mobilitzen l’empresariat en la lluita contra la pobresa

03.06.16

Han assistit a l'acte l'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz; el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró; el vicepresident primer de l'FC Barcelona, Jordi Cardoner; la presidenta de la Fundació Rosa Oriol, Rosa Tous; sor Lucía Caram i el fundador de Mesoestetic, Joan Carles Font.

En el marc de la presentació d'#Invulnerables, s'ha organitzat una trobada amb empresaris i directius de Viladecans per presentar-los aquest programa, amb l'objectiu de sumar esforços i fomentar la col·laboració entre el sector públic i el privat en favor de les persones en risc o situació d'exclusió.

Aquesta iniciativa s'està implantant a ciutats com Manresa, Figueres, Manlleu, Lloret de Mar, el Vendrell, Tortosa, Salt i el barri de la Mariola de Lleida.