Les 5.239 oficines de CaixaBank es mobilitzen per facilitar el consum de llet a famílies desafavorides en la segona edició de «Cap infant sense bigoti»

06.05.16

La iniciativa duta a terme per l’Obra Social ”la Caixa” en favor de la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) amplia els seus punts de recollida: del 9 al 20 de maig, els ciutadans podran lliurar brics de llet a les 5.239 oficines de CaixaBank de tot Espanya i als centres associats a l’Obra Social ”la Caixa”.

Paral·lelament, des d’avui i fins al 15 de juliol, es podran fer donacions econòmiques a través dels canals electrònics següents: pàgina Microdonatius de ”la Caixa” (www.lacaixa.es/ microdonatius), portal de ”la Caixa” (www.lacaixa.es), Línia Oberta, CaixaMòbil, canvi de Punts Estrella i SMS amb la paraula «LLET» al 28024. També es poden fer aportacions a www.granrecollidadellet.cat.

Actualment, la FESBAL atén 1,7 milions de persones a Espanya -350.000 de les quals són infants- que tenen dificultats per accedir regularment al consum d’aliments bàsics, com per exemple la llet.

La llet és un dels aliments més sol·licitats per les entitats socials que atenen col·lectius en risc d’exclusió, però encara no se’n recull en una quantitat suficient per poder garantir-ne el consum mínim en famílies en situació de vulnerabilitat. Els bancs d’aliments van distribuir l’any passat 24 milions de litres de llet.