L’Obra Social “la Caixa” i la Diputació de Barcelona recuperen els valors naturals de l’entorn de Sant Jeroni de la Murtra, al Parc de la Serralada de Marina

19.04.16

La Diputació de Barcelona i l'Obra Social ”la Caixa” realitzen el projecte de millora dels valors naturals de l'entorn de Sant Jeroni de la Murtra.

El projecte té com a objectiu la recuperació d'hàbitats oberts, tant per potenciar els prats mediterranis d'albellatge com per afavorir els boscos adevesats, alhora que millorar els accessos al monestir de Sant Jeroni. En conjunt s'ha actuat sobre unes 40 hectàrees del Parc de la Serralada de Marina, entre Santa Coloma de Gramenet i Badalona.

La inversió destinada a aquest projecte és de 109.411 euros, i es desenvolupa en el marc del Conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Fundació Bancària ”la Caixa”.

En l'execució dels treballs hi participen 12 persones en risc d'exclusió social pertanyents a entitats del tercer sector com són Urbacet, centre especial de treball i la Fundació APIP-ACAM, empresa d'inserció.