L’Obra Social ”la Caixa” va destinar el 2013 prop 19 milions d’euros a projectes socials a tot l’Estat

10.02.14

Més de 260.000 persones en situació de vulnerabilitat, marginalitat o risc d'exclusió van ser les beneficiàries de les ajudes concedies l'any passat per l'Obra Social ”la Caixa” a través  Programa d'Ajudes a Projectes d'Iniciatives Socials

La Convocatòria 2014 ha obert els terminis de presentació de sol·licituds, impulsant projectes que prioritzin la complementarietat amb els recursos existents en el territori; el suport de l'Administració i la col?laboració efectiva entre les entitats a través del partenariat; la participació dels destinataris; el voluntariat i la implicació de la comunitat on es desenvolupen

El President de ”la Caixa” i de l'Obra Social ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat el compromís de l'entitat amb "totes aquelles iniciatives socials que lluiten per aconseguir una societat més justa, igualitària i integradora".