L’Obra Social ”la Caixa” dóna suport a 20.500 malalts avançats en 30 mesos de funcionament del programa

22.08.11

29 equips multidisciplinaris de suport emocional i psicològic, procedents d’organitzacions no lucratives, desenvolupen des de començaments del 2009 un programa pioner en l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades en les 17 comunitats autònomes.   Amb aquest programa, la Fundació ”la Caixa” pretén complementar el model actual d’atenció a les persones amb malalties avançades per aconseguir una atenció integral que tingui en compte els aspectes psicosocials.   El nou programa ja ha atès més de 20.500 pacients i 33.000 familiars. L’Obra Social ”la Caixa” ha destinat fins ara un pressupost de gairebé 22 milions d’euros al programa.