El president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha visitat el nou Espai Fundació ”la Caixa” d’Atenció Integral, ubicat en la unitat d’oncologia mèdica del centre. @ Francisco Avia.
El presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, ha visitado el nuevo Espacio Fundación ”la Caixa” de Atención Integral, ubicado en la unidad de oncología médica del centro. © Francisco Avia.

La Fundació ”la Caixa” i l’hospital Clínic Barcelona inauguren un espai per a les persones amb malalties avançades i els seus familiars

20.01.23

L’Espai Fundació ”la Caixa” d’Atenció Integral està adreçat a pacients que es troben en un procés de malaltia avançada i als seus familiars. Es tracta d’un lloc acollidor que contribueix a generar benestar i reduir l’estrès oferint un espai d’intimitat. Les persones ingressades i els seus acompanyants poden rebre atenció emocional i apropar-se al confort de “sentir-se com a casa”.

El nou espai s’emmarca dins del Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades de la Fundació ”la Caixa” i s’ubica a la unitat d’oncologia mèdica de l’hospital Clínic Barcelona.

«Aquest és un programa amb un rerefons molt transcendent. Perquè més enllà de l’atenció integral a les persones amb malalties avançades, genera consciència social a l’hora de posar en valor el dret humà de rebre un acompanyament de qualitat. A la vida sempre és molt important sentir-se estimat, i encara ho és més en circumstàncies adverses com la malaltia», ha destacat Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 14:01