CardioDreams, Fundació ”la Caixa” i Quirónsalud impulsen una campanya per realitzar fins a 2.000 revisions mèdiques cardiovasculars gratuïtes a dones d’entre 50 i 70 anys

27.09.21

CardioDreams, Fundació ”la Caixa” i Quirónsalud impulsen una iniciativa per realitzar revisions cardiovasculars gratuïtes a dones d'entre 50 i 70 anys, la franja d'edat més sensible a patir aquest tipus de patologies

El projecte Directes al cor té com a objectiu conscienciar la població del gran impacte que tenen les malalties cardiovasculars en les dones, sent la primera causa de mortalitat en les dones espanyoles, molt per sobre del càncer de mama.

La cantant i actriu Nina se suma a la causa convertint-se en ambaixadora del projecte amb la finalitat de donar visibilitat a la tasca desenvolupada per la Fundació i sensibilitzar sobre les malalties cardiovasculars.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 17:03