CaixaResearch Health Meeting 2023.
CaixaResearch Health Meeting 2023.© Ana Tejedor. Fundació "la Caixa"

4 octubre de 2024

Palafrugell15:15Presencial

El present i el futur de la salut es debat al CaixaResearch Health Meeting 2024

Jardins de Cap Roig | Camí del Rus, s/n

Afegir-ho als meus esdeveniments

Els dies 3 i 4 d’octubre la Fundació ”la Caixa” celebra la tercera edició del CaixaResearch Health Meeting als Jardins de Cap Roig. En aquesta trobada multidisciplinària es reuniran prop de 45 investigadors d’Espanya i Portugal per compartir coneixements i generar debats sobre qüestions que afecten el present i el futur de la recerca i la innovació en salut.

Participaran en l’esdeveniment alguns dels millors investigadors en malalties infeccioses, neurociències, oncologia i malalties cardiovasculars i metabòliques relacionades. Tots van rebre de la convocatòria CaixaResearch d’Investigació en Salut del 2020 un ajut d’entre mig milió i un milió d’euros per poder desenvolupar els projectes que ara finalitzen.

En concret, en aquesta edició tindran lloc diferents sessions de treball per abordar diverses qüestions, entre d’altres, com estan revolucionant la investigació en biomedicina les quantitats ingents de dades generades per les noves tecnologies i l’aplicació d’eines d’intel·ligència artificial, com es pot fomentar una investigació excel·lent amb impacte social, com s’han impulsar la innovació i la transferència, quins són els reptes als quals s’enfronten els centres d’investigació en ciutats mitjanes, i també quin és el paper de les associacions de pacients i les societats científiques.

Podeu consultar aquí més informació sobre els horaris i els ponents.

Última actualització: 04 octubre 2024 | 10:31