D’esquerra a dreta: Francesca Crovetto (Hospital Sant Joan de Déu i IRSJD);  Fàtima Crispi, (Hospital Clínic i FRCB-IDIBAPS); Eduard Gratacós, director de BCNatal (dels hospitals Clínic Barcelona i Sant Joan de Déu —FRCB-IDIBAPS e IRSJD—), i Ayako Nakaki (beca predoctoral INPhINIT de la Fundació ”la Caixa”).
De izquierda a derecha: Francesca Crovetto (Hospital Sant Joan de Déu y IRSJD); Fàtima Crispi, (Hospital Clínic y FRCB-IDIBAPS); Eduard Gratacós, director de BCNatal (de los hospitales Clínic Barcelona y Sant Joan de Déu —FRCB-IDIBAPS e IRSJD—), y Ayako Nakaki (beca predoctoral INPhINIT de la Fundación ”la Caixa”).

La dieta mediterrània i la reducció de l’estrès matern durant l’embaràs milloren el neurodesenvolupament infantil

11.10.23

A l’assaig clínic IMPACT-BCN, que estudiava el possible benefici d’intervencions en l’estil de vida matern durant l’embaràs, tant la dieta mediterrània com la reducció de l’estrès a través de pràctiques com el mindfulness van millorar significativament el neurodesenvolupament infantil en els dos primers anys de vida.

Els resultats publicats a JAMA Network Open reforcen el concepte que l’estil de vida matern durant l’embaràs és important per al desenvolupament del futur bebè.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 12:55