Foto de família dels investigadors que han participat al CaixaResearch Health Meeting.
Foto de familia de los investigadores que han participado en el CaixaResearch Health Meeting.

El CaixaResearch Health Meeting debatrà als Jardins de Cap Roig sobre el present i el futur de la recerca i la innovació en salut

Girona

20.09.23

En la trobada, que se celebrarà els dies 21 i 22 de setembre, hi participaran 40 investigadors d’Espanya i Portugal, entre els quals hi ha el director del Centre de Regulació Genòmica, Luis Serrano; la directora del Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques, María A. Blasco, i el vicedirector de l’Instituto de Medicina Molecular de Lisboa, Bruno Silva-Santos.

L’esdeveniment, del qual aquest any se celebra la segona edició, està organitzat per la Fundació ”la Caixa” i té l’objectiu de crear un espai de debat i reflexió en què es parlarà de temes com el foment de la participació de la societat per maximitzar l’impacte de la recerca en salut o la importància d’impulsar la innovació i la transferència de resultats.

Tots els investigadors participants en la trobada han rebut un ajut de la convocatòria CaixaResearch d’Investigació en Salut del 2019 per dur a terme projectes transformadors per fer front a les malalties que causen més impacte, com les cardiovasculars, les infeccioses, les neurològiques o les oncològiques.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:07