D’esquerra a dreta: Ignasi López, director de l’Àrea de Relacions amb Institucions de Salut i de Recerca de la Fundació ”la Caixa”; Joan Comella, director de Recerca de l’Hospital Sant Joan de Déu; Antoni Vila, director general de la Fundació ”la Caixa”; Jaume Mora, director de Recerca d'Oncologia de l’Hospital Sant Joan de Déu; Emili Bargalló, Director de la Fundació Sant Joan de Déu, i la Cap del servei de Captació de Fons de l’Hospital Sant Joan de Déu, Glòria García.
De izquierda a derecha: Ignasi López, director del Área de Relaciones con Instituciones de Salud y de Investigación de la Fundación ”la Caixa”; Joan Comella, director de Investigación del Hospital Sant Joan de Déu; Antoni Vila, director general de la Fundación ”la Caixa”; Jaume Mora, director de Investigación de Oncología del Hospital Sant Joan de Déu; Emili Bargalló, Director de la Fundació Sant Joan de Déu, y la Jefa del servicio de Captación de Fondos del Hospital Sant Joan de Déu, Glòria García.

El laboratori d’oncologia infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu celebra 20 anys de recerca estrenant noves instal·lacions

25.05.23

La nova infraestructura ha estat possible gràcies a donacions de la Fundació ”la Caixa”, associacions de pacients i altres entitats de la societat civil.

En aquests laboratoris, els únics d’Espanya dedicats exclusivament als tumors pediàtrics, hi treballen més de 50 investigadors que centren la seva activitat en la recerca de més de deu tumors del desenvolupament.

Els seus avenços han permès que alguns infants puguin ser tractats amb èxit sense quimioteràpia i d’altres, els que tenen tumors molt agressius i poques opcions de tractament, amb teràpies personalitzades.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:27