Investigadors durant la primera jornada de la trobada. Han debatut sobre tecnologies al servei de la salut.
Investigadores durante la primera jornada del encuentro. Han debatido sobre tecnologías al servicio de la salud.

Els Jardins de Cap Roig acullen una trobada de 41 investigadors punters per parlar sobre els reptes de la recerca en salut a Espanya i Portugal

Girona

27.09.22

Entre els participants de l’esdeveniment organitzat per la Fundació ”la Caixa” hi ha el director general del Centre Nacional d’Investigacions Cardiovasculars Carlos III (CNIC) i director de l’Institut Cardiovascular i Physician-in-Chief del Mount Sinai Medical Center de Nova York, Valentí Fuster; el director de l’Institut de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) i de la Fundació Clínic per la Recerca Biomèdica (FCRB), Elías Campo, i la directora executiva i líder de grup a l’Institut de Medicina Molecular (iMM) de Lisboa, Maria Mota, entre molts d’altres.

Durant l’esdeveniment, que convertirà Cap Roig en un escenari de concentració de coneixement i reflexió científica, també s’hi celebraran debats sobre eines i tecnologies de recerca, innovació i transferència de coneixement, i recerca bàsica i clínica.

Tots els investigadors participants en la trobada van rebre un ajut en la primera convocatòria CaixaResearch d’Investigació en Salut per dur a terme a Espanya i Portugal projectes d’excel·lència en malalties infeccioses, neurociències, oncologia, i malalties cardiovasculars i metabòliques relacionades.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 14:24