L'estudi va trobar que allà on els nens i nenes disposaven de més espais verds, també creixia el transport actiu. © Shutterstock – Microgen.
El estudio ha encontrado que en las zonas en las que los niños y niñas disponían de más espacios verdes, también aumentaba el transporte activo. © Shutterstock – Microgen.

Els entorns urbans amb més vegetació s’associen a millors comportaments de salut en la infància

13.07.22

Un estudi d’ISGlobal, centre impulsat per la Fundació ”la Caixa” amb nens i nenes de sis països europeus observa que es mostren menys sedentaris i van més al col·legi a peu o amb bicicleta.

Per dur a terme l'anàlisi es va estimar l'exposició a 32 aspectes de l'entorn dels domicilis particulars i les escoles de les nenes i nens, com ara la densitat de trànsit en la carretera més pròxima o la presència d'espais verds o blaus (platges, rius, llacs…).

Última actualització: 26 febrer 2024 | 15:44