Fundació ”la Caixa”, Novo Nordisk Fonden, Wellcome Trust i Fundació Volkswagen impulsen set projectes internacionals d’investigació en mobilitat i salut global

11.01.22

Fundació ”la Caixa”, Novo Nordisk Fonden, Wellcome Trust i Fundació Volkswagen, quatre de les principals fundacions independents europees, s'han unit per llançar el Programa Mobility-Global Medicine and Health Research, on han premiat set projectes internacionals amb un total de 10,3 milions d'euros.

A Espanya, s'ha seleccionat un projecte rellevant per preparar-nos per futures pandèmies de la Dra. Ana Requena-Méndez, Assistant Research Professor d'ISGlobal, que desenvoluparà una eina digital per impulsar la recollida de dades sanitàries de la població migrant per millorar les polítiques sanitàries i l'accés als serveis de salut d'aquesta població al Nord d'Àfrica i Orient Mitjà.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:41