La Fundació Privada Hospital Asil de Granollers i ”la Caixa” inauguren l’Edifici del Coneixement

05.03.20

Josep Mayoral, alcalde de Granollers i president del Patronat de la Fundació Privada Hospital Asil de Granollers (FPHAG); Robert Fabregat, director general de Recerca i Innovació del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya; Àngel Font, director corporatiu de Recerca i Estratègia de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i el Dr. Rafael Lledó, director general de la FPHAG, han inaugurat avui l’Edifici del Coneixement.

Projectat l’any 1933 com a hospital per a malalts infecciosos, aquest edifici de 1.273,28 m², inclòs dins del Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Arqueològic de Granollers, passa a ser avui un centre de gestió del coneixement que comprèn tres àrees: Docència, Formació i Desenvolupament, i Recerca i Innovació.

La rehabilitació d’aquesta infraestructura històrica ha estat impulsada per ”la Caixa”, amb una dotació d’1.850.000 €.