La Fundació Bancària ”la Caixa” ret homenatge als investigadors mèdics

06.09.17

Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, presenta la nova campanya de comunicació de l'entitat, que vol reconèixer la importància de la recerca en el benestar de les persones i la contribució dels científics que dediquen la seva vida a lluitar contra les malalties i preservar un dels bens més preuats: la salut.

Els espots recullen el testimoni d'alguns dels investigadors de talla internacional més importants de l'Estat, i estrets col·laboradors, tots ells, de la Fundació Bancària ”la Caixa”: Josep Baselga (càncer); María Blasco (càncer); Valentí Fuster (cardiologia); Maite Mendioroz (alzheimer); Eduard Gratacós (medicina fetal); Bonaventura Clotet (sida) i Pedro Alonso (malària i malalties associades a la pobresa).

La Fundació Bancària ”la Caixa” vol incidir directament en el benestar de la societat, per això en el Pla Estratègic 2016 - 2019 inclou la inversió en recerca com una prioritat, i preveu triplicar el pressupost que s'hi destina fins als 90 milions d'euros l'any 2019.

«Per a la Fundació Bancària ”la Caixa”, les campanyes de publicitat són molt més que una acció de difusió. Amb aquestes campanyes volem sensibilitzar la societat i mobilitzar-la. En aquest cas, ho fem en favor de la transcendència del paper que té la recerca i la importància del mecenatge en la lluita contra les malalties més esteses. Reconeixem la tasca imprescindible dels nostres científics i hi donem suport de manera molt decidida», explica el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.