La Fundació Bancària ”la Caixa” crea un consell assessor d’experts en recerca de talla internacional

25.07.16

El Pla Estratègic 2016-2019 de la Fundació Bancària ”la Caixa” consolida el compromís de l’entitat i incrementa el pressupost que anualment es destinarà a Obra Social, fins a arribar als 2.060 milions en els pròxims quatre anys.

En aquest Pla, el suport a la recerca biomèdica es defineix com una de les prioritats. Per això, l’Obra Social ”la Caixa” intensificarà el seu suport a la recerca, triplicant el pressupost dedicat a aquest àmbit fins a arribar als 90 milions d’euros el 2019. El Consell Assessor determinarà les prioritats i orientarà les fórmules d’intervenció i seguiment, entre altres funcions.

Els doctors Josep Baselga, Joan Massagué, Valentí Fuster, Pedro Alonso, Juan Ignacio Cirac, Josefina Castellví, Andreu Mas-Colell, Victòria Camps, Javier Solana, Israel Ruiz i Pere Berga s’incorporen al Consell Assessor, que estarà presidit per Isidre Fainé i dirigit per Jaume Giró.

«El suport a la recerca mèdica constitueix un pilar fonamental en la promoció del benestar de les generacions futures. Compromesa amb les persones i amb la societat, la Fundació Bancària multiplicarà els recursos destinats a la recerca per mitjà dels millors experts, amb l’objectiu de maximitzar-ne l’eficiència i el retorn», ha indicat Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa” i del Consell Assessor, que s’ha reunit avui a Barcelona.