”la Caixa” i la Diputació de Tarragona milloraran diferents espais naturals i facilitaran l’accés al món laboral a 49 persones en risc d’exclusió social

Tarragona

12.06.15

Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona, i Jaume Masana, director territorial de ”la Caixa” a Catalunya, han signat avui la renovació per al proper exercici del conveni de col·laboració entre totes dues entitats iniciat el 2006, i al qual l'entitat financera ha destinat, fins avui, un total de 8,4 milions d'euros en aquesta demarcació.

L'acord, que té una vigència d'un any, suposa una inversió per part de l'entitat financera de 450.000 euros. Al llarg del 2015 es duran a terme 12 nous projectes que es desenvoluparan a totes les comarques tarragonines. Es preveu que unes 49 persones en risc d'exclusió participaran en aquestes iniciatives. En acabar l'any 2015, un total de 638 persones hauran tingut accés al món laboral des que es va posar en marxa el programa, el 2006.

”la Caixa” i la Diputació de Tarragona renoven així el seu compromís amb la millora del medi ambient i el foment de la creació de treball per a persones en risc d'exclusió social. Des que es va iniciar aquest programa, s'ha facilitat l'accés al món laboral a 589 persones per mitjà de la realització de 99 projectes.