”la Caixa” i el Govern de les Illes Balears milloraran els espais naturals i proporcionaran feina a 59 persones en risc d’exclusió social

Palma

03.12.14

El president del Govern de les Illes Balears, José Ramón Bauzá, i el director territorial de ”la Caixa” a Balears, Francisco Costa, han signat avui la renovació per al proper exercici del conveni de col·laboració entre ambdues entitats, que es va iniciar el 2005 i al qual l'entitat financera ha destinat, fins avui, un total de 12,4 milions d'euros.

Aquest acord permetrà desenvolupar, al llarg del 2015, 14 noves actuacions molt diverses que van des de la restauració de sistemes dunars fins al condicionament d'itineraris, la rehabilitació d'hàbitats degradats i campanyes de sensibilització per a la prevenció d'incendis, entre altres. Es preveu que 59 persones en risc d'exclusió participaran en les noves iniciatives.

L'Obra Social ”la Caixa” i el Govern de les Illes Balears renoven així el seu compromís amb la millora del medi ambient i el foment de l'ocupació de persones desafavorides. En aquest sentit, dins aquest projecte els últims nou anys 1.071 persones han tingut accés al món laboral, i s'han desenvolupat 175 actuacions als espais naturals de la comunitat autònoma.