Arrenquen els Campus Científics d’Estiu 2013

02.07.13

Carmen Vela, secretària d’Estat d’R+D+I del Ministeri d’Economia i Competitivitat, inaugura la quarta edició dels Campus amb una visita al Centre de Microanàlisi de Materials de la Universitat Autònoma de Madrid, acompanyada de la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán; el director general de Política Universitària del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, Jorge Sainz González, i el director general de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), José Ignacio Fernández Vera.

1.808 estudiants de secundària i batxillerat participaran en els Campus Científics d’Estiu repartits entre els 64 projectes de recerca que es duen a terme en 16 universitats espanyoles.

Es tracta d’una iniciativa de la FECYT i del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport en la qual col?labora per tercer any consecutiu  l’Obra Social ”la Caixa”.