”la Caixa” i les universitats públiques catalanes obren el termini per presentar projectes de recerca a la convocatòria RecerCaixa

11.06.10

RecerCaixa, el nou programa de suport a la recerca a Catalunya, impulsat conjuntament per l'Obra Social ”la Caixa” i l'Associació Catalana d'Universitats Públiques, obre el termini de presentació de projectes corresponent a la primera convocatòria.

RecerCaixa persegueix propiciar un pas endavant en la qualitat i la magnitud de la recerca a Catalunya i, alhora, millorar la qualitat de vida de les persones, així com la competència econòmica i tecnològica de la societat catalana.

La convocatòria s'adreça als científics que treballen a les universitats públiques catalanes i obre una porta als investigadors de tot el món que vulguin col·laborar amb els projectes catalans de referència en la matèria.

Excel·lència científica, capacitat transformadora i potencial per conscienciar la societat da la importància de l'avenç de la ciència seran els tres criteris essencials de valoració dels projectes.

La dotació pressupostària assignada per ”la Caixa” a aquesta primera convocatòria és d'1,5 milions d'euros i el finançament màxim per projecte seleccionat serà de 100.000 euros.