Maria Rosa Sarrias, de l’Institut de Recerca Germans Trias i Pujol (IGTP). Investigadora principal del projecte:Un anticòs monoclonal per al tractament contra el càncer.
Maria Rosa Sarrias, del Instituto de Investigación Germans Trias i Pujol (IGTP). Investigadora principal del proyecto: Un anticuerpo monoclonal para el tratamiento contra el cáncer.

La Fundació ”la Caixa” dona suport a tres projectes d’innovació biomèdica per ajudar que passin del laboratori al mercat i a la societat

14.11.22

La convocatòria CaixaResearch Consolidate 2022 ha seleccionat tres projectes d’innovació biomèdica amb potencial, als que premiarà amb 300.000 euros cadascun per contribuir a que les seves solucions es comercialitzin i arribin a la societat.

Els projectes que rebran l’ajut treballen en el desenvolupament d’un nou dispositiu mèdic per millorar el monitoratge de senyals elèctrics cerebrals en nounats i adults; nous fàrmacs per disminuir el dolor, i un anticòs monoclonal per al tractament contra el càncer.

Més enllà del suport econòmic, els investigadors escollits en aquesta convocatòria que impulsa la transferència de coneixement i tecnologies en l’àmbit de la biomedicina i la salut disposaran d’activitats personalitzades de mentoria i suport expert.

La Fundació ”la Caixa” desenvolupa aquest programa d’ajuts en col·laboració amb Caixa Capital Risc.

Etiquetes

Última actualització: 26 febrer 2024 | 14:16