Pablo Artal, investigador Universidad de Murcia. Projecte: Primeres ulleres intel·ligents del món per corregir les aberracions òptiques.
Pablo Artal, investigador Universidad de Murcia. Proyecto: Primeras gafas inteligentes del mundo para corregir las aberraciones ópticas.

Quatre projectes biomèdics innovadors reben l’impuls de la Fundació ”la Caixa” per accelerar la seva arribada al mercat i a la societat

27.12.21

Un segon tall de la convocatòria CaixaResearch Consolidate 2021 premia quatre projectes biomèdics per contribuir que les seves innovacions es comercialitzin i arribin a la societat.

Els seleccionats són un projecte per desenvolupar cèl·lules sintètiques per a la detecció i la vigilància de les infeccions víriques; una tecnologia que actua sobre les cèl·lules mare canceroses per superar la resistència i la recidiva; un nou fàrmac construït amb un pèptid llançadora que travessa la barrera hematoencefàlica per tractar el càncer cerebral infantil, i unes ulleres intel·ligents per corregir les aberracions oculars greus.

La Fundació ”la Caixa” desenvolupa aquest programa d’ajudes en col·laboració amb Caixa Capital Risc i amb el suport de l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (EIT Health).

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:45