La família de l'Alessa descansa a l'habitació del nou ‘Com a casa’.
La familia de Alessa descansa en la habitación del nuevo ‘Com a casa’.

Vall d’Hebron estrena el nou Espai Familiar de Neonatologia ‘Com a casa’, que afavoreix la recuperació dels nadons prematurs i dels nascuts a terme amb patologia crònica i complexa

03.05.22

El nou espai familiar fomenta la implicació dels progenitors en les cures, el mètode cangur i la lactància materna, que presenten demostrats beneficis en el desenvolupament i evolució dels nadons, i permet escurçar l’estada a l’hospital.

L’espai compta amb dotze habitacions familiars dotades de la tecnologia necessària per atendre els nadons prematurs i els nadons a terme amb patologia crònica i complexa. Estan dissenyades per afavorir la intimitat, la comoditat i l’aprenentatge de les famílies en la cura dels fills durant l’ingrés.

El nou espai familiar ha estat possible gràcies a la campanya de recaptació de fons ‘Amb tu, com a casa’, impulsada per la família l’Álvaro, un nen que va passar els seus primers tres mesos de vida al Servei de Neonatologia de Vall d’Hebron.

La Fundació ”la Caixa” ha col·laborat amb 250.000 euros per crear aquest nou espai, que ha requerit d’una inversió final de 2,5 milions d’euros.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 15:55