L’Obra Social ”la Caixa” atén de forma directa 770 persones en situació de vulnerabilitat mitjançant la Fundació de l’Esperança

26.03.14

L’entitat financera va iniciar la seva acció social directa fa vuit mesos amb la creació d’aquesta nova fundació, que té com a principal estendard el Centre Comunitari d’Acció Social, situat al Barri Gòtic de Barcelona.

El centre atén persones en situació de pobresa i exclusió, i les acompanya perquè esdevinguin protagonistes del seu propi procés de canvi i desenvolupament mitjançant itineraris d’inclusió social integrals, individualitzats i innovadors.

L’Obra Social ”la Caixa” concentra en la Fundació de l’Esperança els seus programes dirigits a lluitar contra la pobresa i l’exclusió, com CaixaProinfància, Incorpora i Violència: Tolerància Zero, entre d’altres.

Segons ha explicat el director general adjunt de CaixaBank i de l’Obra Social ”la Caixa”, Jaume Giró, «vam posar en marxa la Fundació de l’Esperança amb la voluntat de fer un pas endavant en la nostra acció social. Volíem apropar-nos encara més als ciutadans que passen per situacions de dificultat i, vuit mesos després, ja amb resultats a la mà, podem dir que hem corroborat la importància de promoure un recurs d’aquestes característiques i la necessitat de seguir treballant en aquesta línia per arribar encara a més persones.»