D’esquerra a dreta: Fátima Crispi, Sara Castro-Barquero, Francesca Crovetto i Irene Casas.
D'esquerra a dreta: Fátima Crispi, Sara Castro-Barquero, Francesca Crovetto i Irene Casas.

La dieta mediterrània s’associa a una reducció significativa de l’estrès i l’ansietat durant l’embaràs

27.07.23

L’estudi, liderat per investigadors del Clínic-IDIBAPS i realitzat amb el suport de la Fundació ”la Caixa”, mostra que les dones gestants que segueixen la dieta mediterrània presenten una reducció d’entre el 25 i el 28% en els nivells d’ansietat i tenen millor benestar i qualitat del son.

Estudis previs en no gestants havien relacionat la dieta mediterrània amb una millora del benestar. Aquest és el primer assaig clínic en embarassades que ho avalua i demostra.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:14