La Fundació ”la Caixa” destina 1,5 milions d’euros a la convocatòria per a projectes d’innovació vinculats al coronavirus

06.04.20

Oberta la convocatòria exprés del programa CaixaImpulse destinada exclusivament a projectes que aportin solucions davant de l’emergència sanitària causada per la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2.

Aquesta iniciativa té per objectiu impulsar propostes d’innovació que obrin noves vies per fer front a la COVID-19, ja sigui a través de vacunes, tractaments o eines eficaces de diagnòstic.

Centres de recerca, hospitals, universitats i fundacions d’Espanya i Portugal poden presentar els seus projectes translacionals fins al 15 d’abril a través del web caixaimpulse.com.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha explicat: «Tots hem de contribuir a buscar solucions per fer front a la crisi sanitària i social generada per la pandèmia del coronavirus. Amb iniciatives com aquesta, reafirmem una vegada més el nostre compromís amb la recerca biomèdica per poder donar resposta a situacions d’emergència, com la que ara mateix vivim».