Peça d'un mamut de l'exposició Mamut. El gegant de l'Edat de Gel.Javier Salvalle © Fundació "la Caixa"

3 juliol de 2024

Palma11:30Presencial

Roda de premsa: l'exposició «Mamut. El gegant de l'edat de gel» a CaixaForum Palma

CaixaForum Palma | Plaza de Weyler, 3

Afegir-ho als meus esdeveniments

CaixaForum Palma acull aquesta exposició que investiga la vida d’aquests fantàstics animals que van aparèixer a la Terra fa aproximadament uns cinc milions d’anys i es van extingir fa prop de quatre mil·lennis.

Els mamuts, un gènere extint de mamífers proboscidis —ordre del qual avui només queda una família, la dels elefants—, van conviure amb els humans fa milers d’anys. Algunes espècies, com el mamut llanut (Mammuthus primigenius), van compartir amb els nostres ancestres a Sibèria un ecosistema extrem marcat per l’edat de gel.

Assistents a la roda de premsa:

• Isabel Salgado, directora de l’Àrea d’Exposicions i Col·lecció de la Fundació "la Caixa"
  • Margarita Pérez Villegas, directora de CaixaForum Palma
Última actualització: 21 juny 2024 | 12:07