Neix The Bridge, una nova acceleradora per a emprenedors joves amb compromís social. © Shutterstock WAYHOME studio.
Nace The Bridge, una nueva aceleradora para emprendedores jóvenes con compromiso social. © Shutterstock WAYHOME studio.

Neix The Bridge, una nova acceleradora per a joves emprenedors amb projectes d’impacte social i mediambiental

05.09.23

El nou programa d’EduCaixa seleccionarà 10 iniciatives i les impulsarà amb una dotació econòmica de 25.000 euros i cinc mesos de formació i mentoria.

L’objectiu de The Bridge és ajudar a construir una societat més justa a través de l’impuls d’empreses emergents (start-ups) amb una proposta innovadora i un model de negoci sostenible i escalable.

Les candidatures es poden presentar fins al 10 d’octubre a través de la plataforma de convocatòries de la Fundació ”la Caixa”.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 09:55