Tres equips que van participar en l’última edició de The Challenge amb la cuinera Verónica Gómez de Liaño, finalista de Masterchef 10.
Tres equipos que participaron en la última edición de The Challenge con la cocinera Verónica Gómez de Liaño, finalista de Masterchef 10.

The Challenge celebra 10 anys d’impuls del talent jove

10.11.23

Gairebé 13.000 estudiants catalans han passat pel programa d’EduCaixa per a joves amb ganes de canviar el món.

L’aniversari s’ha celebrat al Museu de la Ciència CosmoCaixa amb un acte que ha reunit prop d’un centenar de participants del programa i representants del sector educatiu i emprenedor.

«Celebrem aquest desè aniversari carregats d’energia per continuar donant impuls a una nova generació de joves compromesos amb el món que ens envolta», ha assegurat el director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació ”la Caixa”, Xavier Bertolín.

Etiquetes

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:59