El director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació ”la Caixa”, Xavier Bertolín, i Miquel Montoro han anunciat els guanyadors de The Challenge amb una aparició en el metavers d’EduCaixa des de la granja del youtuber mallorquí.
El director corporativo de Educación y Marketing de la Fundación “la Caixa”, Xavier Bertolín, y Miquel Montoro han anunciado los ganadores de The Challenge con una aparición en el metaverso de EduCaixa desde la granja del youtuber mallorquín.

Miquel Montoro s’uneix al metavers d’EduCaixa i anuncia que se’n va a Silicon Valley amb The Challenge

24.05.22

Els 77 joves premiats han estat triats entre els 362 alumnes d'ESO i Batxillerat de tota Espanya i Portugal que van participar en el Campus de Barcelona el maig passat.

El popular youtuber mallorquí ha anunciat la seva incorporació al viatge en el lliurament de premis de The Challenge, celebrada virtualment en un metavers impulsat pel programa educatiu de la Fundació ”la Caixa”.

Els 22 equips guanyadors i Montoro viatjaran aquest estiu a Silicon Valley, on realitzaran visites a les universitats d’Standford i Berkeley, i a empreses de l'àmbit tecnològic.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:02