L’Obra Social ”la Caixa”, la Fundació SHE i la Fundació del FC Barcelona fomentaran els hàbits saludables entre infants de 3 a 5 anys

13.06.13

Les tres entitats s'uneixen per crear un KitCaixa amb l'objectiu d'ensenyar els alumnes d'educació infantil la importància de cuidar-se des de petits.

La iniciativa s'emmarca dins d'eduCaixa, un programa destinat a complementar l'educació formal de les escoles amb propostes i recursos pedagògics de temàtica social, cultural, científica i mediambiental. El projecte ha arribat a més d'1,1 milions de nens de tot l'Estat.

Segons Isidre Fainé, president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, «treballar per la promoció de la salut és treballar pel benestar de les persones, per això creiem que és imprescindible fomentar estils de vida equilibrats entre els més petits des de l'escola, ja que ells són els ciutadans del futur. Avui sumem esforços per aconseguir que molts nens vegin en la vida sana un antídot contra les malalties cardiovasculars».

Les activitats proposades pel kit estan basades en l'experiència del Programa de Salut Integral (Programa SI!) de la Fundació SHE. Segons el Dr. Valentí Fuster, president de la fundació, «es destinen bilions al tractament de la malaltia cardiovascular, però no suficients a educar i promoure la salut. Ambdós aspectes són fonamentals per prevenir una malaltia que ja és la primera causa de mort al món. Si ensenyem als mes petits hàbits de vida saludables reduirem el risc de malaltia cardiovascular en l'edat adulta».

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:29