La Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb el CAC, posa a disposició de tots els centres educatius un nou programa per potenciar la competència mediàtica i el pensament crític

17.09.20

Dissenyat en col·laboració amb el CAC, BeCritical aporta als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius recursos educatius per a un ús responsable i conscient dels mitjans de comunicació.

"En un món d’accés obert, lliure i constant a la informació, i en temps d’incertesa i transformació com el que estem travessant, el pensament crític es converteix en una competència imprescindible”, afirma Xavier Bertolín, director de l’Àrea d’Acció Comercial i Educativa de la Fundació ”la Caixa”.

El programa ja està disponible al web d’EduCaixa perquè els docents puguin descarregar la proposta d’activitats amb un suport integral per poder-les aplicar.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:11